dilluns, 27 de juny de 2011

Sketching


He acabat una llibreta d'esketchos. I aquí hi ha una petita sel·lecció dels esbossos que més m'han divertit o que més m'han agradat. Hi ha idees vàries, retrats ràpids, còpies de fotus, gent que he agafat de model, pràctiques d'anatomia, posicions, punts de vista, o dibuixos fets pel plaer de dibuixar per dibuixar. A seguir amb la següent llibreta!

He acabado una libreta d'esketches. Y aquí una pequeña selección de los bocetos que más me han divertido o gustado. Hay ideas varias, retratos rápidos, copias de fotos, intentos de anatomía, puntos de vista o dibujos hechos por el placer de dibujar por dibujar. A por la siguiente libreta!

I just finished a sketch boook. Here a sketch selection: variety of ideas, fast pics and caricatures, photo copies, anatomy forms, view points, or draws realised simply for the pleasure. Now for the next sketchbook!

6 comentaris:

  1. ei tiu molt bé si que has fet feina!! ni han alguns de PM! Pues jo ara estic currant en publicitat fent storys aixi en plan fotogràfic amb algun toque de dibuix i fai mes hores q un rellotge, la veritat... algun dia podriem quedar, en plan finde o entre setmana a partir de les 8! Aixi mexpliques com et va la vida i q has fet ultimament!! :)

    ResponElimina
  2. M'encanten!! Es veuen super sueltos i amb molta força. Felicitats!

    ResponElimina
  3. Ei, acabo de trobar el teu blog, i tens uns treballs molt guapos, felicitats! Em pasaré per aqui més sovint per veure el què penjes!

    ResponElimina